my customer

ساخت وبلاگ

ویژگی‌های کارتن پلاست عبارت‌اند از:

چاپ روی آن آسان است.

عایق حرارتی و الکتریکی است.

در برابر ضربات احتمالی مقاوم است.

سبک است و در برابر تغییر شکل مقاوم است.

تائید شده توسط سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده.

مقاوم در برابر رطوبت، انعطاف‌پذیر و بی بو است.

قابل شستشو بوده و مواد اولیه آن کاملاً بهداشتی می‌باشد.

قابلیت اتصال باسیم (منگنه)، چسب، جوش حرارتی را دارد.

تولید و چاپ جعبه فقط برای سفارشات با حجم بالا انجام می‌شود.

طیف وسیعی از تغییرات دما را تحمل می‌کند. (15- تا 60 درجه سانتی‌گراد)

کارتن پلاست بنا به سفارش مشتری و در ابعاد دلخواه قابل‌تولید می‌باشد.

قیمت کارتن پلاست با توجه به میزان سفارش مشتری افزایش یا کاهش می‌یابد.

مزایای عایق کارتن پلاست

همان‌طور که قبلاً اشاره شد امروزه استفاده از عایق کارتن پلاست بسیار رونق پیداکرده است. یکی از مهم‌ترین دلایل این امر و مزایای متعدد این نوع عایق این می‌باشد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن سبکی دارد از این رو برای مصارف دکوراسیون و ساختمانی بسیار عالی است.
  • این محصول را می‌توانید در رنگ های مختلف تهیه نمود.
  • ورق‌های کارتن پلاست قابلیت تحمل وزن بالایی دارد و از مقاومت و دوام بالایی برخوردار می‌باشد.
  • امکان شست و شوی این ورق‌ها با آب و مواد شوینده وجود دارد
  • از آنجایی که در تولید کارتون پلاست از مواد سمی استفاده نشده بر سلامتی انسان اثرات مخربی ندارد.
  • ورق کارتون پلاست بدون بو است و بو اطراف را جذب نمی‌کند.
  • این ورق‌ها عایق بسیار خوب گرما بوده از این رو برای پیشگیری از هدر رفتن انرژی بسیار کاربرد دارند.
  • عایق کارتون پلاست به دلیل ممانعت از عبور آب و رطوبت در گلخانه ها و سطرها استفاده می‌شود.
  • همچنین لازم است بدانید این عایق ها ساختار شبکه‌ای دارد که هوا را در داخل خود نگه می‌دارد و به عنوان عایق صدا کاربرد خواهد داشت.

 

 ما امروزه در ایران عایق انواع مختلف آن را عرضه می‌کنیم.

منبع: عایق کارتن پلاست چیست

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 59 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 ساعت: 23:59

استفاده از کولر ماشین در فصل گرما بسیار رواج دارد و اگر کولر ماشین فاقد قدرت کافی باشد رانندگی در فصل تابستان مخصوصا در ازدحام و ترافیک بسیار طاقت فرسا و سخت است. باید گفت قدرت کولر ماشین بعد از چند وقت استفاده کاهش پیدا می‌کند و رانندگان به دنبال راهکارهایی برای قوی شدن کولر ماشین (Strengthening the car cooler) و بهترین شیوه ارتقا قدرت کولر هستند. توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله از صنایع برودتی سید صالحی همراه ما باشید.

راهکارهایی برای قوی شدن کولر ماشین

باید گفت که بعد از مدتی استفاده از کولر ماشین به مرور از قدرت کولر ماشین کاسته می‌شود حال در این هنگام باید به چه راهکارهایی اندیشید؟ چندین راه برای افزایش قدرت خنک کنندگی کولر خودروها وجود دارد که در ادامه به طور کامل در مورد هر یک توضیح خواهیم داد:

تمیز نمودن دریچه‌های کولر

یکی از راه‌ها جهت قوی شدن کولر ماشین تمیز کردن دریچه‌های کولر است که در این روش می‌توانید از ابر و فوم‌ها استفاده کنید. مقداری ابر و فوم تهیه کنید و آن‌ها را همانند و هم اندازه دریچه‌های کولر برش بزنید و در انتها یک تکه چوب به آن‌ها متصل کنید و فوم‌ها را به داخل شیارهای دریچه کولر وارد نمایید. شما از طریق این فوم‌ها می‌توانید به راحتی داخل شیارها را تمیز نمایید و گرد و غبارهای موجود در شیارها را از بین ببرید.

لازم است در زمان تمیز نمودن شیارها مقداری محلول تمیزکننده بسازید که نحوه ساخت این محلول به این شیوه است که ابتدا آب ولرم را با مقداری سرکه سفید ترکیب نمایید باید دقت کنید که نسبت هر یک از آن‌ها با یکدیگر برابر باشد. برای از بین بردن بوی بد این محلول می‌توانید از چند قطره لیمو استفاده کنید. همه مواد ترکیب شده را به داخل شیارها اسپری کنید.

منبع: قوی شدن کولر ماشین

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 70 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 ساعت: 15:00

خرابی تایمر دیفراست یخچال به چه صورت است؟ در مدل‌های جدید یخچال فریزر یا همان یخچال‌های بدون برفک، در کنار اپراتورها یک گرمکن وجود دارد. این قسمت از یخچال هر چند ساعت برفک‌های به وجود آمده در اپراتور را ذوب می‌کند‌. اما در صورتی که این قطعه وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد باعث ازدیاد برفک‌ها شده و عملکرد یخچال ضعیف می‌شود که همین مسئله باعث گرم شدن یخچال خواهد شد. صنایع برودتی سید صالحی در صورت خرابی تایمر دیفراست، آن را در اسرع وقت با بالاترین کیفیت تعمیر و یا تعویض می‌کند‌. در ادامه با ما همراه باشید تا با خرابی تایمر دیفراست یخچال (Failure of the refrigerator defrost timer) و نحوه تعمیر آن بیشتر آشنا شوید.

تایمر دیفراست یخچال چیست؟

تایمر دیفراست یکی از قطعات مهم یخچال است و کارکرد آن آب کردن برفک‌ها است که طبق زمان تعیین شده روی تایمر این عملیات انجام می‌شود. این عملکرد به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و قطعات دیفراست عهده‌دار این وظیفه هستند. تایمر مطابق زمان‌بندی عمل می‌کند و سایر قطعات دیفراست را ملزم به آب کردن برفک‌ها می‌کند و آن‌ها را در مدار قرار می‌دهد.

صنایع برودتی سید صالحی تعمیر و تعویض خرابی تایمر دیفراست یخچال را در بالاترین سطح کیفی عرضه می‌کند.

 

منبع: خرابی تایمر دیفراست یخچال

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : خرابی تایمر دیفراست یخچال, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 47 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 ساعت: 14:51

یکی از مهمترین قطعات خودرو گیربکس است که کار اصلی آن آن انتقال قدرت از موتور به چرخ هاست. انتقال قدرت مرحله ای است که طبق گشتاور این اجازه را می دهد که موتور خودرو در دور یکسان به سرعت های بیشتری برسد. زمان خریدن خودرو یکی از مهم ترین مسائل انتخاب گیربکس خودروی شما است.

امروز در این مطلب از گروه سورنا با ما همراه باشید تا ابتدا انواع گیربکس‌های بنز و دلایل خرابی آن‌ها را با هم بررسی نماییم و در انتها بهترین تعمیرگاه در شهر تهران را به شما معرفی نماییم. آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه گیربکس بنز (Benz gearbox repair shop) در شهر تهران هستید؟ آیا برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ماشین گران قیمت خود نمی‌توانید به هر تعمیرگاهی اطمینان نمایید و به دنبال معتبرترین تعمیرگاه تهران هستید؟

گیربکس چیست؟

گیربکس یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های هر خودرو است. درجه اهمیت گیربکس در خودرو به قدری زیاد است که می‌توان آن را هم رده موتور خودرو قرار داد. اگر مقداری با مباحث فنی آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که دنده خودرو به جعبه دنده و یا همان گیربکس متصل است. هرگونه کارکرد اشتباه در قسمت گیربکس باعث تحمیل خسارت سنگین می‌شود. پس تعمیر گیربکس حتما باید در تعمیرگاه گیربکس بنز و به صورت تخصصی انجام شود.

منبع: تعمیرگاه گیربکس بنز

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تعمیرگاه گیربکس بنز, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 64 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1402 ساعت: 16:39

تمامی انسان‌ها چه مردان و چه زنان برای آنکه بتوانند زندگی خود را ادامه دهند و سلامتی خود را حفظ نمایند، به مواد مغذی و مخصوصا مردان به مکمل آقایان احتیاج دارند. مواد مغذی موردنیاز بدن به دو شکل تامین می‌شوند. این مواد یا توسط بدن ساخته می‌شوند و یا از طریق مصرف خوراکی‌های مختلف، جذب بدن خواهند شد.
اگر بدن افراد با کمبود مواد مغذی رو‌به‌رو شود آنگاه احتمال آنکه سلامتی شخص به خطر افتد زیاد است. به خطر افتادن سلامتی افراد هنگامی رخ می‌دهد که مواد مغذی موردنیاز بدن تامین نشود؛ به‌همین دلیل لازم است تا افراد از مکمل‌ها نیز استفاده کنند. مصرف مکمل‌ خانم‌ها و مکمل آقایان ازجمله راه‌هایی است که افراد در جنسیت‌های مختلف می‌توانند با انجام دادن آن، ویتامین‌ها و مواد مغذی بدن خود را تامین نمایند.

دلایل ضروری بودن استفاده از مکمل آقایان

شاید برایتان سوال ایجادشده باشد که آیا استفاده از مکمل آقایان ضرورت دارد؟ دلایل مختلف و متعددی وجود دارند که اثبات‌کننده اهمیت مصرف مکمل‌ها در مردان هستند. چنانچه تمایل به دانستن این دلایل دارید، در ادامه مطلب نیز همراه ما باشید.
در ساخت مکمل‌ها از برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی استفاده می‌شوند که وجود آن‌ها برای ادامه حیات و عملکرد مناسب بدن نیاز است. چنانچه ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز بدن آقایان تامین نشوند ممکن است عملکرد فیزیکی آن‌ها دچار اختلال شوند.
تمامی ویتامین‌ها و مواد معدنی که از طریق مصرف مکمل آقایان وارد بدن می‌شوند بر روی سلامتی برخی از اندام‌ها مانند پوست و مو تاثیرگذار هستند. علاوه بر موارد گفته‌شده مصرف مکمل‌ها در افزایش حجم توده‌های عضلانی، برقراری تعادل در تولید هورمون‌ها، تقویت قوای جنسی مردان و … نیز موثر هستند.
چنانچه بدن با کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز مواجه شود آنگاه ایجاد اختلال در عملکرد تمامی موارد فوق دور از ذهن نخواهد بود. استفاده از مکمل‌‌ها برای تمامی آقایان چه آن‌هایی که ورزش می‌کنند و چه آن‌هایی که فعالیتشان سبک و محدود به کارهای روزانه است، توصیه می‌شود. مصرف مکمل آقایان به مقدار موردنیاز مزایای زیادی دارند که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انرژی بدن افزایش یافته و در بالاترین سطح ممکن قرار بگیرد.
  2. به تعادل رسیدن هورمون‌های جنسی
  3. تقویت جنسی و افزایش توانایی فیزیکی
  4. حفظ و افزایش توده‌های عضلانی
  5. بهبود عملکرد قلب و عروق بدن
  6. ابتلا به سرطان کاهش می‌یابد.
  7. سلامتی چشم‌ها و کاهش ابتلا به آب مروارید چشم
  8. حفاظت از مغز و جلوگیری از ابتلای فرد به آلزایمر

منبع : مکمل آقایان

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : مکمل آقایان, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 47 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1402 ساعت: 16:35

  • طراحان مدل
  • تزئینات شومینه
  • قالب زیره کفش
  • ساخت واشر سازی
  • ساخت پدهای چاپ
  • قالب گیری زیورآلات
  • ساخت قطعات رزینی
  • آموزشگاه های هنرمندان
  • ساخت مجسمه های پلی استری
  • مناسب در صنایع وسایل کادویی
  • تولید قالب مخصوص سرامیک سازی
  • ساخت انواع قالب‌ها در صنعت مواد غذایی
  • مناسب برای صنایع شمع سازی و مجسمه سازی
  • ساخت قالب برای محصولات گچی، بتنی، سنگی و غیره
  • تولید قالب لوازم برای کودکان مانند مسواک، پستانک و غیره

منبع: سیلیکون قالب گیری

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : سیلیکون قالب گیری, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 61 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1402 ساعت: 16:00

مشاور سئو راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما یا مدیر سایت باید این دستورالعمل‌ها را اجرا کنید.

قبل از انتخاب یک تیم دیجیتال مارکتینگ و متخصص سئو، باید سوابق حرفه‌ای، نمونه کارها و رزومه کاری آنها را بررسی کنید و رضایت مشتریان قبلی آنها را مستقیماً پیگیری کنید.

مشاور بهینه سازی سایت شما را به‌طور کامل راهنمایی می‌کند تا از مناسب‌ترین کلمات کلیدی برای سایتی که بیشترین بازخورد مالی را دارند استفاده کنید. همچنین می‌توانید بازدیدکنندگان سایت خود را به مشتری تبدیل کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

یک مشاور حرفه‌ای سئو زمانی می‌تواند مشکلات سایت را حل کند که در شناخت استانداردها و الگوریتم های گوگل و ابزارهای تحلیل سایت تخصص بالایی داشته باشد.

همچنین مشاور سئو باید تسلط بالایی به دانش و مهارت دیجیتال مارکتینگ داشته باشد زیرا علاوه بر افزایش رتبه سایت، باید بتواند کسب و کار شما را به‌صورت آنلاین گسترش دهد.

یکی از وظایف اصلی یک متخصص سئو تجزیه‌وتحلیل وب سایت شما و تعیین اهداف و استراتژی های سئو است. با داشتن یک مشاور حرفه‌ای سئو می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید و بالاتر از وب سایت های رقیب دیده شوید.

تیم حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر با برگزاری یک یا چند جلسه مشاوره سئو به‌صورت حضوری، تلفنی و آنلاین بهترین راه‌حل‌ها را برای بهبود سئوی سایت به شما ارائه می‌دهد.

منبع: مشاوره سئو

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : مشاوره سئو, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 65 تاريخ : جمعه 29 ارديبهشت 1402 ساعت: 18:37

  • نیاز به هزینه ندارد.
  • ترافیک سایت را افزایش دهد.
  • کسب‌وکار کوچکتان به سرعت پیشرفت می‌کند.
  • امکان رسیدن به جایگاه مناسب در بازار رقابت بسیار زیاد است.
  • سئو می‌تواند ارزش کسب‌وکار شما در شبکه های اجتماعی را بالا ببرد.
  • سئو باعث سودآوری، افزایش فروش و افزایش سهم بازار شما می‌شود.

منبع: مشاوره سئو

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : مشاوره سئو, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 70 تاريخ : جمعه 29 ارديبهشت 1402 ساعت: 17:11

 

 بی ام و چطور ماشینی است و جدید ترین مدل های بی ام و (The latest BMW models) کدام اند؟ بی ام و یک شرکت خودروسازی آلمانی چندملیتی است که از تولیدکنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به‌شمار می‌آید. این شرکت در ابتدا به‌عنوان یک کارخانهٔ تولید موتور هواپیما تأسیس شد و با پایان جنگ جهانی اول مجبور شد که بخش تولید موتور هواپیمای خود را متوقف کند.

این کارخانه تا سال ۱۹۲۳ تنها موتورسیکلت می‌ساخت و با برداشته شدن تحریم‌ها در سال ۱۹۲۸ آغاز به تولید خودرو کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد. تاکید بر تنوع محصولات یکی از سیاست های پررنگ کمپانی «بی ‌ام ‌و» هست که خصوصا در سال های اخیر بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد. نحوه طراحی و ساخت مدل های جدید بسیاری از طرفداران این کمپانی محبوب را شگفت‌زده کرده است. با توجه به درخواست و علاقه‌مندی خیلی از دوستان، این بار تصمیم داریم به معرفی جدید ترین مدل های بی ام و بپردازیم و ویژگی های هر کدام را با هم بررسی کنیم.

بی ام و سری 7 – مدل 2023

از جمله جدید ترین مدل های بی ام و می‌توان به سری 7 آن اشاره داشت. طبق گفته این کمپانی نسل هفتم این خودرو با کد  (G70)در خط تولید قرار می‌گیرد. این کمپانی جهت آماده سازی کارخانه دینگولفینگ به منظور تولید سری 7 بیشتر از 300 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده است.

تولید این خودرو در نسخه هایی با پیشرانه احتراق درونی، پیشرانه تمام الکتریکی و همچنین نسخه پلاگین هیبریدی برنامه‌ریزی شده است. جالب است که بدانید طبق برآورد «بی ‌ام ‌و»، تا اواسط دهه میلادی فعلی دست کم نیمی از خودرو های تولیدی در این کارخانه به شکل الکتریکی تولید خواهند شد.

منبع: جدید ترین مدل های بی ام و

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : جدید ترین مدل های بی ام و, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 55 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 13:14

حلال متیلن کلراید چیست؟

حلال متیلن کلراید (Methylene chlorid) یا همان دی کلرومتان از جمله حلال‌های شیمیایی است که جزو هیدروکربن‌های کلردار به شمار می‌آید. این مایع یکی از پاک‌کننده‌های عالی رنگ است که بسیار سمی می‌باشد. البته به عنوان یک حلال در تولید داروهای مختلف هم به کار می‌رود.
حلال متیلن کلراید اگر چه یک ماده مؤثر برای پاک کردن چربی است ولی تأثیر مستقیمی بر روی سیستم عصبی مرکزی دارد. بنابراین لازم است تا در معرض این حلال قرار نگیرید چون گلو و مجاری تنفسی شما را تحریک می‌کند. امروزه حجم قابل توجهی از حلال متیلن کلراید در منابع طبیعی مثل اقیانوس‌ها، آتشفشان ها و حتی ماکرو جلبک‌ها یافت می‌شود. ولی در محیط زیست بیشترین حجم حلال‌های متیلن کلراید به صورت نشرهای صنعتی به دست می‌آید.

متیلن کلراید یک مایع هیدروکربنی کلردار، شفاف، بی رنگ، غیر قابل اشتعال و فرار با بوی شیرین و مطبوع است. هنگامی که حرارت داده می شود تا تجزیه شود، فسژن بخارهای بسیار سمی منتشر می کند. این ماده شیمیایی تجاری در درجه اول به عنوان حلال در پاک کننده های رنگ استفاده می شود.

متیلن کلراید چیست؟

متیلن کلراید یک هیدروکربن مایع کلردار شفاف، بی رنگ، غیرقابل اشتعال، فرار با بوی شیرین و مطبوع است که هنگام حرارت دادن تا تجزیه، بخارهای بسیار سمی فسژن از خود ساطع می کند. متیلن کلراید، به عنوان یک حلال در پاک کننده های رنگ استفاده می شود.

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : حلال متیلن کلراید , نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 52 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 13:09

کاربرد کابل مسی و مشخصات و انواع آن

کاربرد کابل مسی آن‌قدر وسیع است که اگر بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم نیاز به ویراست یک کتاب خواهیم داشت. با پیشرفت تکنولوژی به‌صورت روزافزون کابل‌های فیبر نوری وارد میدان شده‌اند اما در نهایت نمی‌توان در نظر گرفت که تأثیر کابل مسی در صنعت وسیع‌تر از این است که بخواهیم فیبر نوری را در مقابل آن قرار دهیم. در برخی از موارد کابل‌ها کاربردهای وسیعی دارند. در دوران قدیم عمده مصرف مس متریال محبوب و شناخته شده بر پایه فلز در امپراطوری باستان بود.

آشنایی با انواع کابل مسی

سیم‌ها و کابل‌های مسی در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها مربوط به سطح رسانا و هادی بودن است که در ادامه ضمن بررسی کاربرد کابل مسی دراین‌خصوص نیز توضیحاتی به شما شرح می‌دهیم.

  • کابل مسی هادی کلاسیک

این مدل در بازار عرضه شده و به نام کابل‌های تک مفتولی نیز شناخته می‌شود. در کم‌ترین انعطاف را در مقابل دیگر مدل‌ها دارد. اما در مقایسه با مدل‌های موجود در بازار هدایت‌پذیر بهتری دارد.

  • کابل مسی هادی کلاس دو

این مدل نیز دو خاصیت نیمه افشانه در خود جای‌داده است و رشته‌های این کابل نیز به‌صورت زوج‌های به هم تابیده و منظم هستند. علاوه‌برآن در ساخت هادی‌ها این نوع از کابل‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. این هادی‌ها در دو مدل فشرده و غیر فشرده در بازار موجود هستند و از نظر انعطاف نیز این کابل‌ها از جمله بهترین و منعطف‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستند. کاربرد کابل مسی در سطح وسیعی مورد بررسی قرار می‌گیرد که در ادامه در خصوص آن گفتگو می‌کنیم.

  • کابل مسی هادی کلاس پنج و شش

این مدل نیز انعطاف‌پذیر و افشان بوده و از تمام مدل‌های دیگر نرم‌تر است. تعداد مفتول‌ها آن بسیار بیشتر اما قطر کم‌تر است. در نهایت ممکن است به دلیل کاربرد کابل مسی ابعاد و ضخامت دقیق شبیه به مدل‌های قدیمی باشد. ضمن این که در صنعت ساختمان‌سازی بیشترین استفاده را خواهد داشت.

منبع: کابل مسی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : کابل مسی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 49 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 13:03

سیم لخت مسی از جمله سیم های بدون روکش است که بیشتر در سیستم های ارتینگ استفاده می‌شود. چون سیم مسی در این سیستم می‌تواند با انتقال جریان الکتریکی اضافه مانع از برق گرفتگی و یا آتش سوزی شود. این سیم ها سایزهای مختلفی دارند پس از 16 میلی‌متر تولید می‌شود تا به 20 میلی‌متر برسد.به همین دلیلاین نوع سیم های لخت جریان های متفاوتی را از خود عبور می‌دهند.

خوب است بدانید که سیم های لخت مسی انعطاف‌پذیری بالایی ندارند به همین خاطر کمتر در تابلو برق ها، کارخانه های کابل سازی و مخابرات به کار برده می‌شوند. اساساً سیم لخت مسی یکی از پرکاربردترین فلزاتی است که از قدرت الکتریکی بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار است. از این رو جریان های الکتریکی را با کیفیت بالایی از خود عبور می‌دهد.

مزایای سیم لخت مسی

  • رسانای خوب جریان
  • مقاومت زیاد در برابر حرارت‌های بالا
  • سازگار با بیشتر تجهیزات الکتریکی
  • مقاومت زیاد در برابر خوردگی و فرسایش
  • قابلیت بازیافت بالا
  • قیمت مناسب
  • نصب و راه اندازی سریع و راحت
  • مقاومت مکانیکی بالا

شاخص های الاستیک سیم لخت مسی حدود 1/7 الی 1/8 برابر زیادتر از سیم های آلومینیومی است‌.

منبع: سیم لخت مسی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : سیم لخت مسی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 49 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:57

سیم مفتول مسی یک نوع سیم مسی است که تنها از یک رشته سیم تشکیل شده است. این محصول شکل زیاد انعطاف‌پذیر و نرمی نسبت به سیم های افشان ندارد اما بسیار محکم است و مقاومت بسیار بالایی دارد. البته در اثر جا به جایی زیاد دچار شکستگی می‌شود به همین خاطر این سیم های مسی مفتولی در بازار با نام سیم های خشک برای نصب ثابت شناخته می‌شوند که نیازی هم به سر سیم ندارند. بنابراین پس از نصب کردن این سیم ها نباید آن‌ها را زیاد حرکت داد.

سیم های مفتول مسی از جمله سیم های روکشدار است. اما عایقی که در اطراف سیم مفتول مسی قرار دارد آمیزه پلیمر PVC است که نوعی پلیمر PVC/C با مقاومت بالا است. به همین دلیل در زمان استفاده از سیم های مفتول مسی می‌توانید به راحتی آن‌ها را درون لوله های پلاستیکی در زیر گچ به کار ببرید.

اغلب این نوع سیم های مسی به دلیل داشتن ولتاژهای نامی متفاوت در 2 گروه دسته بندی می‌شوند. یکی دسته اول با ولتاژهای نامی 300 تا 500 ولت است. همچنین دسته دوم سیم های مسی با ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت می‌باشد.

نکات خرید سیم مفتول مسی

اگر قصد خرید سیم مفتول مسی را دارید بهتر است بدانید که سیم های مفتولی موجود در بازار در نمونه های مختلفی تولید و عرضه می‌شود. مانند سیم مفتول فابریک و حتی سیم مفتول گالوانیزه و غیره.

در صورتی که هیچ کدام از این سیم مفتول ها مزیت و ویژگی های سیم های مفتولی مسی را ندارند. پس در هنگام خرید این نوع سیم ها حتماً به مس بودن سیم آن دقت داشته باشید.

مزایای سیم مفتول مسی

  • مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت
  • عدم فرسودگی و پوسیدگی
  • عدم زنگ زدگی و پارگی
  • بسیار مستحکم و مقاوم
  • طول عمر بالا
  • داشتن سطح یکدست
  • داشتن سطحی صاف
  • فرم دهی عالی

کاربردهای سیم مفتول مسی

  • تابلو برق ها
  • توزیع کننده های برق
  • صنعت برق
  • صنایع دستی
  • کشاورزی
  • صنایع چوبی
  • نجاری
  • و غیره

منبع: سیم مفتول مسی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : سیم مفتول مسی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 51 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:43

عایق پلی یورتان (Polyurethane insulation) از ایزوسیانات و ترکیب‌های هیدروژن دار ساخته‌شده که وزن بسیار سبکی دارد. انتقال حرارتی این نوع عایق نسبت به عایق‌های مشابه بسیار کمتر می‌باشد. این عایق‌ها با حفظ دما، از هدر رفتن انرژی در ساختمان‌ها جلوگیری شود. برای کسب اطلاعات جامع و کامل در رابطه با عایق پلی یورتان با ادامه مطلب همراه باشید. 

مزایای استفاده از عایق پلی یورتان

  • سرعت نصب بالا
  • وزن بسیار سبک
  • کاهش هدر رفت انرژی
  • دوام و مقاومت بسیار بالا
  • جلوگیری از ورود صداهای مزاحم
  • مقاومت بالا در برابر اجسام
  • سنگین
  • جلوگیری از رشد باکتری و قارچ‌ها
  •  

منبع: عایق پلی یورتان

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : عایق پلی یورتان, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 76 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:28

عایق کارتن پلاست (Cartonplast insulation) که در محیط اطراف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، ویژگی‌های زیادی دارد. به طور کلی باید بدانید در تولید این نوع عایق از مواد اولیه پلی پروپیلن استفاده شده است. پس می‌توان گفت دوست دار طبیعت و محیط زیست است و قابلیت بازیافت دارد. با وجود استفاده های زیادی که از عایق کارتن پلاست می‌شود مشاهده می‌شود که کارخانجات زیادی در تولید این محصول جدید پیشرفت های چشمگیری داشته‌اند. ما نیز قصد داریم درباره این عایق اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار بدهیم.

عایق کارتن پلاست چیست؟

از جمله انواع عایق ها که امروزه بسیار کاربرد دارد، عایق کارتن پلاست است. کارتن پلاست محصولی است که به وفور در محیط اطراف دیده می‌شود. این محصول از پلی پروپلین تولید می‌شود و به صورت ورقه‌های غیرقابل انعطاف می‌باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. کارتون پلاست به روش اکستروژن تولید می‌شود به طوری که دو ورق مسطح خارجی با استفاده از صفحات باریک عمودی به طور موازی به یکدیگر وصل می‌شوند و عایق های کارتن پلاست را تولید می‌کنند.

 

منبع: عایق کارتن پلاست

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : عایق کارتن پلاست, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 50 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:26

عایق پشم شیشه (Glass wool insulation) به دلیل مزایای بی‌شماری که دارد از گذشته تا امروز بسیار پرکاربرد بوده است و یکی از قدیمی ترین انواع عایق به شمار می‌رود. و از نوع حرارتی و صوتی میباشد گاز سمی تولید نمی کند و آتش سوزی را گسترش نمی دهد در ادامه تعریف و نحوه تولید مواد تشکیل دهنده کاربرد و مزایای عایق پشم شیشه بیشتر آشنا خواهید شد.

عایق پشم شیشه چیست؟ (Glass wool insulation)

پشم از ترکیب شیشه طبیعی و بازیافتی که در دمای 1450 درجه سانتی‌گراد به الیاف تبدیل‌شده، ساخته می‌شود. ضخامت این الیاف بین 6 تا 7 میکرون است که در تولید پشم شیشه در ترکیب بافته می‌شود. این تافت شدن الیاف باعث ایجاد میلیون‌ها سوراخ (حفره‌های هوا) در پشم شیشه می‌شود که می‌توان گفت ماهیت عایق پشم شیشه با نگه‌داشتن هوا در آن است.

مواد اولیه پشم شیشه

می‌توان گفت پشم شیشه نوعی عایق طبیعی است چرا که مواد اولیه آن شیشه و سیلیس می‌باشد. با این حال خوب است بدانید هرچه خلوص مواد اولیه بیشتر باشد؛ کیفیت الیاف پشم شیشه نیز به مراتب بهتر خواهد بود. مواد اولیه و درصد ترکیب آن‌ها عبارت‌اند از:

  • 40 درصد سیلیس
  • 18 درصد کربنات سدیم
  • 11 درصد دولومیت
  • 12 درصد فلدسپات
  • 7 درصد براکس 
  • 4 درصد سنگ آهک
  • 3 درصد باماریم
  • 1 درصد سولفات سدیم

منبع: عایق پشم شیشه

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : عایق پشم شیشه, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 51 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:24

خیلی از تصادفات رانندگی به علت عدم وجود چراغ مناسب رخ می‌دهد. طبق تحقیقات انجام شده این موضوع خصوصا در مورد خودرو های تیره بیشتر صدق می‌کند. به عنوان راه‌حل شما می‌توانید از چراغ های  Day Light برای خودروی خود استفاده کنید.

همچنین شایان ذکر است که بدانیم چراغ خیلی از خودرو های کارکرده بعد از مدتی دچار کدر شدگی یا خط و خش می‌شوند؛ در صورتی که خودروی شما نیز به این حالت دچار شده بهتر است برای تعویض آن‌ها اقدام نمایید، خصوصا اگر خودروی شما از رنگ تیره‌ای برخوردار است.

لاستیک‌ های اورجینال

استفاده از لاستیک های اورجینال و دست اول می‌تواند از وقوع حادثه و دردسر های آن جلوگیری کند. عدم چسبندگی کافی در لاستیک‌ها، در بسیاری در سوانح رانندگی نقش داشته و خسارت های مالی و جانی زیادی را به افراد مختلف تحمیل کرده است.

ترمز های قوی و مطمئن

شایان ذکر است که بدانیم لاستیک و ترمز در بحث رعایت نکات ایمنی خودرو های لوکس، مثل دو روی یک سکه هستند! برای مثال لاستیک های درجه یک در کنار ترمز ضعیف، همچنان پتانسیل بالایی را در احتمال وقوع حادثه حمل می‌کنند. بنابراین هرگز در تعویض لنت های خودرو کوتاهی نکنید.

توجه به شاسی و سیستم تعلیق برای هندلینگ مناسب

عموما زمانی که خودرویی از هندلینگ مناسبی برخوردار نیست، پیشنهاد می‌شود که ارتفاع آن را به میزان 1 تا 3 سانتی‌متر کاهش دهید. در مجموع برای اینکه بتوانید پیچ های متعددی را به راحتی پشت سر بگذارید، باید از سلامت شاسی و سیستم تعلیق خودرو اطمینان حاصل کنید.

منبع: نکات ایمنی خودرو های لوکس

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : نکات ایمنی خودرو های لوکس, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 93 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:20

در پروسه بازسازی خودرو های کلاسیک از جمله تعمیر بنز قدیمی باید توجه خاصی به ظاهر خودرو نیز نشان داد. برای مثال تعویض قطعات تزئینی ماشین از جمله آینه‌ها، سپر ماشین، چراغ‌ها، دستگیره و… جذابیت خاصی را به خودروی شما می‌دهد. هر چند بعضی از افراد صرفا به صافکاری و تغییر رنگ ماشین اکتفا می‌کنند.

همچنین تعویض قطعات داخلی خودرو از جمله صندلی‌ها، کفپوش‌ها، داشبور و… نیز اثرگذاری بالایی در تعمیر بنز قدیمی بجا می‌گذارد و روح تازه‌ای را به خودروی کلاسیک می‌بخشد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه این است که تا حد امکان باید از تعویض قطعات اصلی خودرو خودداری کرد تا از این طریق بتوان ارزش های تاریخی آن را حفظ نمود. به طور کلی هر قطعه‌ای از خودرو های کلاسیک بسیار خاص بوده و جزئی از آثار فرهنگی به شمار می‌آید.

بازسازی خودرو‌ های کلاسیک چه کاربردی دارد؟

بازسازی خودرو های کلاسیک از جمله تعمیر بنز قدیمی برای خیلی از افراد به چشم سرگرمی دیده می‌شود و نوعی حس و حال نوستالژی دارد. اما برای برخی از افراد بازسازی خودرو های کلاسیک نوعی شغل یا حرفه محسوب می‌شود که توجهات زیادی را نیز به خود جلب کرده است!

خودرو هایی که در رده کلاسیک قرار می‌گیرند باید حداقل چیزی حدود 35 سال عمر داشته باشند. همچنین در کنار تجربه و تخصص، داشتن عنصر خلاقیت نقش پررنگی را در پروسه بازسازی خودرو بازی می‌کند، به طوری که تعمیرکار بتواند قطعات خودرو را درست مثل یک پازل بی‌عیب و نقص در کنار هم قرار دهد.

منبع:  تعمیر بنز قدیمی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تعمیر بنز قدیمی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 50 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:18

انواع پوشش ضد حریق سازه یا همان پوشش فایرپروف نوعی عایق های نسوز هستند. این نوع پوشش ها در داخل و خارج سازه های فلزی، بتنی و حتی برخی سازه های چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما انواع پوشش ضد حریق سازه را نمی‌توان برای هر سازه ای به کار برد. چون هر کدام از این عایق های نسوز بعد از اجرا می‌توانند ویژگی‌های خاصی را از خود نشان دهند. مثلاً پوشش های ضد حریق ساختمان‌های تجاری و مسکونی را نمی‌توان برای پالایشگاه ها و سکوهای نفتی استفاده کرد. اگر می‌خواهید با بهترین نوع پوشش ضد حریق سازه آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

انواع پوشش ضد حریق سازه

زمانی که یک ساختمان مسکونی، تجاری و یا اداری دچار حریق می‌شود معمولاً بعد از گذشت 10 دقیقه دمای اسکلت فلزی ساختمان 500 درجه سانتی‌گراد بالا می‌رود. پس این دما می‌تواند منجر به حوادث خطرناکی شود چون دماهای بالا باعث خم شدن و شکستگی فلزات و فولاد به کار رفته در سازه خواهد شد. در نتیجه ساختمان ریزش می‌کند و جان افراد بسیاری که در درون ساختمان هستند به خطر می‌افتد‌‌.

به همین دلیل امروزه برای جلوگیری از بروز چنین حوادث ناگواری از انواع پوشش های ضد حریق سازه استفاده می‌شود. این نوع عایق ها با منبسط شدن مانع از نفوذ گرما به لایه های زیرین خود خصوصاً اسکلت های فلزی ساختمان خواهند شد. البته مقاومت عایق های نسوز کاملاً متفاوت است و تنها به نوع پوشش ضد حریق و کیفیت آن بستگی دارد؛ چون در بازار عایق های نسوز در نمونه‌های مختلفی عرضه می‌شود که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

پوشش ضد حریق پایه سیمانی

ورمیکولیت یک نوع ماده معدنی است که مقاومت دمایی آن به 1250 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. بنابراین اصلی ترین ماده‌ای که در انواع پوشش ضد حریق سازه به کار می‌رود همان ورمیکولیت است. البته چون این ماده معدنی چسبندگی زیادی ندارد باید در زمان استفاده با مواد دیگری ترکیب شود. یکی از این مواد سیمان است. پس با ترکیب شدن ورمیکولیت با سیمان نوعی پوشش ضد حریق ساخته می‌شود. پوشش های ضد حریق پایه سیمانی بعد از استفاده به رنگ سفید متمایل به خاکستری درمی‌آیند. اساساً این پوشش ها در فضاهای داخلی سازه های فلزی و بتنی روی تیر، دیوار، کف، سقف و غیره به کار می‌روند. همچنین از سازه در برابر حریق تا دماهای بیشتر از 450 درجه سانتی‌گراد محافظت می‌کنند.

منبع: انواع پوشش ضد حریق سازه

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : انواع پوشش ضد حریق سازه, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 55 تاريخ : چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:09

عایق صوتی پلی یورتان سقف یک نوع پوشش سلول باز است که امواج صوتی را جذب می‌کند. این عایق بازدهی فوق‌العاده‌ای در کاهش صدا دارد. به همین دلیل به عنوان یک نوع آکوستیک در ساختمان های مخصوص مثل استودیوهای صدا برداری، سالن های کنفرانس و تونل های مترو به کار می‌رود. در حقیقت عایق های صوتی پلی یورتان انرژی صوتی را دفع کرده و از بین خواهند برد.

البته این عایق در برابر حریق مقاومت بسیار بالایی دارد و هیچ گاه حرارت را در خود نگه نمی‌دارد. عایق صوتی پلی یورتان دقیقاً شبیه به پشم شیشه و عایق های دیگری مثل پشم سنگ عمل می‌کند. بنابراین این فوم صوتی را می‌توانید به شکل کناف در قسمت زیر سقف بتنی، رو و زیر سقف های فلزی و عرشه فولادی ها به کار ببرید.

ضرورت عایق صوتی پلی یورتان سقف

امروزه جلوگیری از ورود سر و صدا به فضای داخلی ساختمان جزو یکی از قوانین ضروری در صنعت ساختمان سازی است. چون در عصر جدید افراد زیادی محیط منزلشان را بهترین محل برای کسب درآمد می‌دانند. پس یکی از این روش‌ها برای کاهش سرعت حرکت انرژی صوتی به درون ساختمان استفاده از عایق های صوتی پلی یورتان است. هر چقدر که این پوشش پلیمری قابلیت و کیفیت بیشتری داشته باشد مطمئناً با سرعت بیشتری حرکت صوت در محیط را کاهش می‌دهد.

در واقع همان گونه که برای ایمن سازی ساختمان در برابر آتش سوزی راهکارهای ویژه‌ای وجود دارد برای خلاص شدن از صداهای مزاحم هم عایق های پیشرفته پلی یورتان تولید و عرضه می‌شوند. این عایق ها با کاهش میزان سر و صدا محیط آرام‌تری را در مکان‌های مختلف ایجاد می‌کنند.

خرید بهترین عایق صوتی پلی یورتان سقف

عایق صوتی پلی یورتان مخصوص سقف از مخلوط شدن ایزوسیانات و پلی یول که هر دو به شکل مایع هستند ساخته می‌شود.‌ پس زمانی این عایق صوتی می‌تواند بهترین کیفیت را داشته باشد که اولاً این دو ماده به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. ثانیاً ایزوسیانات و پلی یول مورد استفاده از برندهای معروف و مرغوب تهیه شده باشند. توجه داشته باشید هنگامی فوم صوتی پلی یورتان بیشترین کارایی را دارد که ریزترین درزها و شکاف‌های موجود در سقف را بدون ذره‌ای ترک خوردگی پوشش دهی کند.

در چنین حالتی مطمئن باشید که عایق بندی سقف ساختمان مورد نظر شما به طور 100% انجام می‌شود. همچنین می‌توانید محیط عایق کاری را با مواد شوینده‌ای که فاقد اسید سولفوریک است به خوبی ضدعفونی کنید بدون آنکه عایق صوتی پلی یورتان ذره‌ای صدمه ببیند.

منبع: عایق صوتی پلی یورتان سقف

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : عایق صوتی پلی یورتان سقف, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 48 تاريخ : چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:06

لینک دوستان

خبرنامه